پارسیان آذر

ارائه دهنده خدمات حسابداری و نمایندگی نرم افزارهای حسابداری پارسیان

ارائه دهنده خدمات حسابداری و نمایندگی نرم افزارهای حسابداری پارسیان

پارسیان آذر

پیوندهای روزانه


نگارش ساده پارسیان


 امکانات :

1- کلیه عملیاتهای خریدوفروش حسابداری و انبارداری به صورت کاملا اتوماتیک 

2- عملکرد هوشمند در برابر قطع برق (AntiShock) بدون از دست دادن اطلاعات ذخیره نشده 

3- قابلیت مدیریت مالی چندین شرکت  با اطلاعات کاملا متفاوت در یک نرم افزار  (چند شرکت) 

4- نصب آسان برروی کلیه ویندوزهای Xp و Vista و 7

5- چاپ برروی انواع چاپگرها

6- ارسال مانده حساب  از طریق SMS‌ به بدهکاران 

7- صدور فاکتورهای خرید و فروش ، برگشت از خرید ، برگشت از فروش ، امانات و غیره

8- تخفیف ردیفی و کلی در فاکتور

9- نمایش سود هر فاکتور 

10- تسویه حساب هر فاکتور به صورت نقد (واریز به صندوق و بانک) یا  چک حتی در حین ثبت فاکتور 

11- جستجوی کاملا حرفه ای و منحصربه فرد ، بین عناوین مختلف ، کالاها ، حسابها ، اسناد و چکها در همه قسمتها 

12- تعریف کالا  در سه سطح و خدمات

13- کنترل موجودی انبارها (براساس واحد اصلی و فرعی برای مواد غذایی ها) و ثبت کاردکس کالا همزمان با ثبت فاکتورها 

14- گزارشهای مختلف از خرید و فروش (ریالی – تعدادی) 

15- گزارش موجودی ریالی براساس آخرین قیمت خرید یا میانگین قیمت خرید 

16- تعریف و تنظیم سرفصلهای حسابداری به صورت سه سطحی (کل ، معین ، تفصیل)

17- صدور اسناد دوبل حسابداری به صورت خودکار و دستی 

18- تهیه دفاتر کل ، معین و روزنامه

19- تهیه تراز آزمایشی کل ، معین و تفصیلی 

20- تهیه لیست بدهکاران و بستانکاران در هر لحظه 

21- کارت حساب و ریز گردش مشتریان و حسابها 

22- محاسبه سود و زیان 

23- ثبت چکهای دریافتنی و پرداختنی همراه با مشخصات کامل 

24- گزارشهای متنوع از چکهای دریافتنی و پرداختنی 

25- هشدار سررسید چکهای دریافتنی و پرداختنی هنگام ورود به برنامه 

26- وصول ، درجریان وصول ، واگذاری و کلیه عملیات مربوط به چکها 

27- تعیین سقف اعتبار مشتریان برای جلوگیری از بدهکاری غیر مجاز 

28- نمایش قیمتهای  متنوع فروش (عمده ، تک فروشی ، همکار ...) 

29- انتقال دوره مالی و صدور سند افتتاحیه و اختتامیه به صورت خودکار  

30- دفتر تلفن اتوماتیک همراه با شمارگیری 

31- تیک نمودن اطلاعات در کارت حساب 

32- لیست کلیه اسناد حسابداری و فاکتورهای حذف شده و بازیابی آنها 

33- کلیه عملیات انبارگردانی 

34- تهیه کپی پشتیبان و بازیابی اطلاعات برای محافظت یا انتقال اطلاعات به صورت خودکار ، ساعتی و دستی 

35- ارسال اطلاعات به محیط office 

36- راهنمایی و پشتیبانی تلفنی 

37- دفتر یادداشت پیشرفته با امکان هشدار وظایف روزانه 

38- صدور فاکتور با استفاده از بارکدخوان 

39- محاسبه مالیات بر ارزش افزوده  با در نظر گرفتن متغییر بودن مالیات و عوارض هر کالا

40- نمایش آخرین قیمت فروش کالا به شخص خریدار در فاکتور فروش

41- لیست افراد بد حساب محاسبه مساحت ( طول و عرض ، جهت اصناف سنگ و شیشه فروشیها )

42- سیستم قرعه کشی بر اساس مبلغ خریدمشتریان 

43-  گزارش ساز مدیریتی * راس گیری از چک ها 

44- چاپ روی انواع چک 

45-  تعریف کاربران سیستم به تعداد نامحدود

46- ثبت عملکرد کاربران

47- ثبت زمان ورود و خروج به نرم افزار

48- تعریف اختیارات برای هر کاربر و مخفی نمودن منوها  

49- تهیه نمودارهای متعدد آماری و مدیریتی

50- چاپ لیبل بارکد برای هر کالا همراه با مشخصات

51- امکان ثبت وزیتور برای هر فاکتور و یا هر ردیف در فاکتور

            قیمت : 1.000.000 ریال

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۵
پارسیان آذر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی