پارسیان آذر

ارائه دهنده خدمات حسابداری و نمایندگی نرم افزارهای حسابداری پارسیان

ارائه دهنده خدمات حسابداری و نمایندگی نرم افزارهای حسابداری پارسیان

پارسیان آذر

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است


🔻این جمله را بعنوان یک تیتر خبری زیاد میخوانیم .

عموما برای تاکید بر حمایت از قشر کارگری ، اینگونه اظهارنظر میکنند درحالیکه صرف وجود قرارداد سفید امضاء نه تنها جرم نیست بلکه به استناد هیچیک از مواد قانون کار جمهوری اسلامی، حتی تخلف نیز محسوب نمیشود و هیچ منع قانونی برای تنظیم قرارداد سفید امضاء با توافق طرفین وجود ندارد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۱۷
پارسیان آذر


 

1️⃣- تفاوت در اهداف:

 هدف اصلی موسسات بازرگانی تحصیل سود است . و منظور اصلی ازتاسیس سازمانهای دولتی ارائه خدمات و کالا به مردم جهت رفع نیازهای اساسی آنان ، افزایش رفاه ، انجام وظایف ناشی از تصدی دولت و … می باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۰۹
پارسیان آذر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۵۶
پارسیان آذر

صندوق فروشگاهی عبارت است از رایانه ای که دارای نرم افزار فروشگاهی بوده و به منظور ثبت اطلاعات خرید و فروش روزانه، نگهداری هزینه و موجودی کالا در یک واحد شغلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


لازم به توضیح است که هدف از به‌کارگیری سامانه فروش، مدیریت خرید، فروش، هزینه و موجودی کالا توسط صاحبان مشاغل و صدور الکترونیکی فاکتور فروش می‌باشد. صندوق فروش انواع مختلفی دارد که هر حرفه، متناسب با نوع فعالیت خود و میزان بودجه‌اش، مبادرت به انتخاب و خرید آن می‌کند. بنابراین، به خوبی روشن است که صاحبان مشاغل مختلف با هر میزان بودجه می‌توانند به راحتی از این وسیله‌ی ارزشمند استفاده کنند و کارهای خود را با رونق بیشتری به پیش برده و از سردرگمی و خستگی در امور خود به نحو چشم‌گیری بکاهند...


پشتیبانی و آموزش نرم افزار حسابداری پارسیان  ☎️35512391-041


 با افتخار آماده ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات نرم افزاری خود به صورت حضوری ، تلفنی و همچنین از طریق پست الکترونیک می باشیم.نرم افزارهای مدیریت مالی پارسیان دارای یک سال پشتیبانی رایگان  می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۱۲
پارسیان آذر