ارک محاسبان تبریز

ارائه دهنده خدمات حسابداری و نمایندگی نرم افزار حسابداری پارسیان

ارائه دهنده خدمات حسابداری و نمایندگی نرم افزار حسابداری پارسیان

ارک محاسبان تبریز

پیوندهای روزانه

انواع نگارشهای نرم افزار حسابداری پارسیان

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

نگارش رایگان پارسیان

۱-پارسیان در راستای رعایت حقوق والای مصرف کننده و همچنین اطمینان متقاضیان و مشتریان، از امکانات نرم افزارهای مالی و حسابداری پارسیان و همچنین اطمینان از خدمات مطلوب، نسخه آزمایشی رایگان نرم افزار حسابداری پارسیان  را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.


۲-شما می توانید با دانلود و یا درخواست ارسال سی دی آزمایشی، قبل از خرید نسبت به بررسی امکانات نرم افزار حسابداری پارسیان اقدام نموده و سپس با توجه به امکانات مورد نظر نرم افزار حسابداری ٫نسبت به سفارش نرم افزار مورد نیاز اقدام نمائید.


۳-نسخه آزمایشی رایگان پارسیان به گونه ای طراحی گردیده است که شما در هنگام استفاده از آن می توانید از نسخه جامع  نرم افزار حسابداری (فروشگاهی – شرکتی – تولیدی) استفاده و کاربر میتواند تا 99 رکورد  نرم افزار را مورد بررسی قرار دهد.

 نرم افزارحسابداری سنگ بری  

نگارش ساده پارسیان


 امکانات :

1- کلیه عملیاتهای خریدوفروش حسابداری و انبارداری به صورت کاملا اتوماتیک 

2- عملکرد هوشمند در برابر قطع برق (AntiShock) بدون از دست دادن اطلاعات ذخیره نشده 

3- قابلیت مدیریت مالی چندین شرکت  با اطلاعات کاملا متفاوت در یک نرم افزار  (چند شرکت) 

4- نصب آسان برروی کلیه ویندوزهای Xp و Vista و 7

5- چاپ برروی انواع چاپگرها

6- ارسال مانده حساب  از طریق SMS‌ به بدهکاران 

7- صدور فاکتورهای خرید و فروش ، برگشت از خرید ، برگشت از فروش ، امانات و غیره

8- تخفیف ردیفی و کلی در فاکتور

9- نمایش سود هر فاکتور 

10- تسویه حساب هر فاکتور به صورت نقد (واریز به صندوق و بانک) یا  چک حتی در حین ثبت فاکتور 

11- جستجوی کاملا حرفه ای و منحصربه فرد ، بین عناوین مختلف ، کالاها ، حسابها ، اسناد و چکها در همه قسمتها 

12- تعریف کالا  در سه سطح و خدمات

13- کنترل موجودی انبارها (براساس واحد اصلی و فرعی برای مواد غذایی ها) و ثبت کاردکس کالا همزمان با ثبت فاکتورها 

14- گزارشهای مختلف از خرید و فروش (ریالی – تعدادی) 

15- گزارش موجودی ریالی براساس آخرین قیمت خرید یا میانگین قیمت خرید 

16- تعریف و تنظیم سرفصلهای حسابداری به صورت سه سطحی (کل ، معین ، تفصیل)

17- صدور اسناد دوبل حسابداری به صورت خودکار و دستی 

18- تهیه دفاتر کل ، معین و روزنامه

19- تهیه تراز آزمایشی کل ، معین و تفصیلی 

20- تهیه لیست بدهکاران و بستانکاران در هر لحظه 

21- کارت حساب و ریز گردش مشتریان و حسابها 

22- محاسبه سود و زیان 

23- ثبت چکهای دریافتنی و پرداختنی همراه با مشخصات کامل 

24- گزارشهای متنوع از چکهای دریافتنی و پرداختنی 

25- هشدار سررسید چکهای دریافتنی و پرداختنی هنگام ورود به برنامه 

26- وصول ، درجریان وصول ، واگذاری و کلیه عملیات مربوط به چکها 

27- تعیین سقف اعتبار مشتریان برای جلوگیری از بدهکاری غیر مجاز 

28- نمایش قیمتهای  متنوع فروش (عمده ، تک فروشی ، همکار ...) 

29- انتقال دوره مالی و صدور سند افتتاحیه و اختتامیه به صورت خودکار  

30- دفتر تلفن اتوماتیک همراه با شمارگیری 

31- تیک نمودن اطلاعات در کارت حساب 

32- لیست کلیه اسناد حسابداری و فاکتورهای حذف شده و بازیابی آنها 

33- کلیه عملیات انبارگردانی 

34- تهیه کپی پشتیبان و بازیابی اطلاعات برای محافظت یا انتقال اطلاعات به صورت خودکار ، ساعتی و دستی 

35- ارسال اطلاعات به محیط office 

36- راهنمایی و پشتیبانی تلفنی 

37- دفتر یادداشت پیشرفته با امکان هشدار وظایف روزانه 

38- صدور فاکتور با استفاده از بارکدخوان 

39- محاسبه مالیات بر ارزش افزوده  با در نظر گرفتن متغییر بودن مالیات و عوارض هر کالا

40- نمایش آخرین قیمت فروش کالا به شخص خریدار در فاکتور فروش

41- لیست افراد بد حساب محاسبه مساحت ( طول و عرض ، جهت اصناف سنگ و شیشه فروشیها )

42- سیستم قرعه کشی بر اساس مبلغ خریدمشتریان 

43-  گزارش ساز مدیریتی * راس گیری از چک ها 

44- چاپ روی انواع چک 

45-  تعریف کاربران سیستم به تعداد نامحدود

46- ثبت عملکرد کاربران

47- ثبت زمان ورود و خروج به نرم افزار

48- تعریف اختیارات برای هر کاربر و مخفی نمودن منوها  

49- تهیه نمودارهای متعدد آماری و مدیریتی

50- چاپ لیبل بارکد برای هر کالا همراه با مشخصات

51- امکان ثبت وزیتور برای هر فاکتور و یا هر ردیف در فاکتور

            قیمت : 1.000.000 ریال

نگارش ویژه پارسیان   

امکانات :

1- کلیه امکانات نگارش ساده

2- تهیه گزارش فاکتورهای بدهکار و بستانکار

3- نمایش سود اشخاص

4- تعیین تاریخ سررسید برای فاکتور های فروش بدهکار جهت هشدار هنگام سررسید تاریخ فاکتورها

5- تعریف انبارهای متعدد به تعداد نا محدود

6- سامانه ارتباط با مشتری(CRM)‌

7- ثبت اقساط برای فاکتورهای فروش  و وصول قسط ها

8- ثبت عوامل افزاینده و کاهنده برای فاکتور ها (کسورات و اضافات فاکتور) هنگام ثبت فاکتورها

9- تغییر سرفصل های حسابداری از پیش تعیین شده ، به سرفصل های مورد نظر

10- تعریف فرمول تولید برای کالاهای تولیدی (قیمت تمام شده کالا)

11- ثبت فاکتور تولید برای کالاهای تولیدی

12- چاپ فرمول تولید

13- ثبت خودکار فاکتور مصرف مواد اولیه برای کالاهای تولید شده توسط فاکتور تولید

14- طراحی گزارش های مختلف مورد نیاز کاربران

15- تعریف ، طراحی و تنظیم چاپ انواع فاکتور به اختیار کاربر

16- ثبت سریال برای کالاهای خریداری شده و  فروش کالا همراه با سریال

17- گزارش سریال های موجود یک کالا ، کاردکس ورود و خروج سریال و ...

18- راس گیری از چکها طراحی و چاپ بر روی انواع چک* تعریف کاربران سیستم به تعداد نامحدود. 

 

قیمت : 2.000.000 ریال

نگارش پیشرفته پارسیان

امکانات :

1- کلیه امکانات نگارش ویژه

2- شبکه کردن مدیریت مالی پارسیان به تعداد نامحدود workstation

3- ثبت اسناد حسابداری و فاکتورها بصورت همزمان توسط کاربران مختلف

4- حقوق و دستمزد(تعریف پرسنل،احکام کارگزینی، جدول مالیاتی،فرمول محاسباتی؛صدور سند حقوق، فیش حقوقی و ...)

5- مرکز هزینه پروژه های مختلف (هزینه تمام شده مجزای هر پروژه مانند کارگر مصالح وغیره در هر پروژه)

قیمت : 3.000.000  ریال

مالیات
امکانات :

کلیه امکانات نگارش پیشرفته

تعریف پورسانت برای هر کالا

تعریف وزن کالا و محاسبه جمع وزن کالاهای فاکتور

تعریف جدول پلکانی پورسانت برای هر کالا

گزارش های متنوع برای ویزیتورها (کاردکس ویزیتور،‌عملکرد ویزیتور، مانده حساب مشتریان ویزیتور و فروش ویزیتور) 

ثبت مشحصات راننده، شماره ماشین حمل کننده کالا در فاکتور فروش و گزارش کاردکس راننده

امکان ثبت هزینه حمل در فاکتور فروش و بستانکار کردن راننده

گزارش کسری موجودی کالای مصرفی برای تولید یک کالای جدید

سامانه تبادل فاکتورها( offline)‌

قابلیت تبدیل یک کالا به کالاهای دیگر(‌تجزیه)

 

قیمت : 6.000.000 ریال

سوپر مارکت


امکانات:

1-سریعترین روش ثبت فاکتور      

2-فاکتور فوری                              

3-درج قیمت مصرف کننده و قیمت فروشگاه

4-درج 5 قیمت برای یک کالا

5-اضافه کردن کالا توسط بارکد

6-تخفیف ردیفی

7-ثبت قیمت پیش فرض کالا

8-تغییر قیمت لحظه ای

9-طراحی فاکتور

10-خواندن بارکد چاپ شده توسط ترازوهای دیجیتال

11-امکان باز شدن چندین فاکتور همزمان

12-ایجاد مشتری جدید

13-اصلاح کالا

14-جستجوی فاکتور

15-تبادل اطلاعات با سرور

16- امکانات شبکه

17-کار کردن توسط کاربران مختلف

18-چاپ بارکد کالا در فاکتور خرید همزمان

19-سازگار با تمامی دستگاههای بارکد اسکنر و لیبل پرینتر

20-طراحی بارکد

21-امکان چاپ بارکد به همراه قیمت ،کد و …

22-امکان وارد کردن 5 سطح قیمت برای هر کالا و برچسب گذاری هر سطح (مصرف کننده-عمده فروش-خرده فروش و ...)

 

                    

 سنگبری 

امکانات:

      

   1-محاسبه مساحت به صورت اتوماتیک در فاکتور ها (قطر ، طول ، عرض ، تعداد )

   2-نمایش   قطر ، طول ، عرض ، تعداد در کاردکس کالا
   3-نمایش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در چاپ فاکتور فروش

   4- ثبت فاکتورهای سنگ در فرمتهای مختلف از قبیل خرید و فروش ، رسید انبار ، حواله انبار ، انتقال ، ضایعات و ...

   5-قابلیت ثبت کلیه پارامترهای سنگ از قبیل قطر ، طول ، عرض و تعداد و محاسبه اتوماتیک متراژ سنگ برحسب متر مربع

    6-امکان ثبت کلیه فعالیتهای خدماتی بر روی سنگ مانند ابزار زنی ، حمل سنگ و ...

   7-ثبت فاکتورهای پیش فروش و پیش خرید سنگ همراه با گزارشات کامل از آن

   8- قابلیت ثبت و کنترل موجودی لوازم و مواد مصرفی مانند سگمنت ، لقمه ، رزین و ...
   9-محاسبه میزان مالیات بر ارزش افزوده و عوارض در فاکتورهای سنگ

  10-استفاده از انبار ردیفی و کلی در فاکتور

  11- استفاده از تخفیف ردیفی در فاکتور به دو صورت درصد و مبلغ

  12- استفاده از اضافات و کسورات (عوامل افزاینده و کاهنده و خنثی ) در فاکتور برای مواردی همچون کرایه حمل بار، درصد مالیات و عوارض ، تخفیفات و ...

13- ثبت شرح اضافی برای فاکتور و نمایش آن در ذیل فاکتور و یا به ازای هر سنگ در فاکتور

15- کنترل میزان اعتبار مشتری شامل مبلغ بدهی ، چکهای برگشتی ، چکهای دریافتی ، میزان مانده اعتبار و ... در هنگام ثبت فاکتور فروش

16- لیست و گزارشات انواع فاکتورهای ثبت شده از جمله لیست فاکتورهای فروش سنگ ، فاکتورهای خرید سنگ ، برگشت از خرید و برگشت از فروش سنگ ( به صورت کلی ، از یک خریدار ، در بازه زمانی خاص ، انبار ، طول و قطر و عرض و تعداد )

17- خلاصه فروش و خلاصه خرید ، گزارش فروش به تفکیک سنگ با دریافت کد سنگ و کد خریدار و ...

18- گزارش تخفیفات فروش به مشتریان

19- سود ناخالص فروش سنگ بر اساس قیمت میانگین خرید و یا قیمت آخرین خرید سنگ، یک شخص، بازه زمانی خاص

20- گزارش سفارشات دریافت نشده برای فاکتورهای پیش خرید و گزارش سفارشات تحویل نشده برای فاکتورهای پیش فروش

21- تعریف سنگ در سه سطح گروه سنگ، کد سنگ، سطح شناور سنگ ( انبار سه سطحی )

22- قابلیت تعریف انبار به تعداد نامحدود مانند انبار سنگ، لوازم و ابزار آلات مصرفی ویرایش و حذف آنها 

23- تعیین روشهای خروج سنگ از انبار ( , Lifo , Fifo میانگین ، میانگین به تفکیک انبار )

24- تعریف، ویرایش و حذف گروه های متفاوت سنگ

25- ثبت مشخصات شناسنامه ای سنگ و لوازم ابزار زنی شامل: نام، واحد، تخفیف پذیر بودن، پورسانت پذیر بودن، درصد مالیات و عوارض و ویرایش و حذف آنها 

26- تعریف سطح شناور کالا (نوع و درجه سنگ) و مشاهده موجودی ، موجودی منفی و گردش موجودی سطوح شناور کالا ی استفاده شده در فاکتورها

27- موجودی سنگ با تعیین پارامترهای طول و عرض براساس سانتی متر و مشاهده نتایج برحسب تعداد و متر مربع (شامل سنگ امانی و پیش خرید ها و پیش فروشها )

28- موجودی عینی و واقعی سنگ

29- موجودی سنگ برحسب طول ، عرض ، متراژ با قابلیت فیلترینگ انبار و در بازه زمانی خاص

30- گردش موجودی سنگ و موجودی آنها به تفکیک انبار

31- موجودی ریالی سنگ براساس آخرین خرید ، معدل خرید و قیمت خرید ثبت شده

32- کارت انبار با اطلاعاتی از قبیل تعداد ورودی/خروجی ، فی ورودی/ خروجی و در نهایت قیمت ورودی / خروجی سنگ 

33- کنترل موجودی سنگ به تفکیک انبار و ورود نقطه سفارش برای سنگ و کوپ و سطوح شناور آنها و مشاهده موجودی زیر نقطه سفارش

34- کاردکس سنگ ، کاردکس اشخاص سنگ ، و کاردکس امانتی در بازه زمانی دلخواه

35- تعریف ، ویرایش و حذف عوامل افزاینده ، کاهنده و خنثی برای فاکتورها با لینک به کد حساب خاص و تعیین آیتمهایی همچون اولویت محاسبه عامل ، اجباری و یا انتخابی بودن آن ، نوع محاسبه بصورت درصدی و یا مبلغی و ...

36- ورود و ویرایش قیمت خرید و چند قیمت فروش متفاوت برای سنگ

37- عملیات انبارداری و انتقال سنگ در بین انبارها و پروژه های متفاوت(مرکز هزینه)

38- انبار گردانی با ثبت اتوماتیک فاکتورهای کسری و اضافی جهت تعدیل موجودی

39- ایجاد گزارشات انبار دلخواه مانند گزارش موجودی سنگ با پارامترهای دلخواه توسط گزارش ساز انبار

40- ثبت و ارزیابی اهداف فروش برای حساب و انبارهای سنگ

41- قابلیت ثبت و کنترل موجودی لوازم و مواد مصرفی مانند دیسک و سگمنت ، سوخت و ...

42- استفاده از انبار ردیفی و کلی در فاکتور ...

43- تعریف کوپ در سه سطح گروه کوپ، کد کوپ، ( انبار سه سطحی)

44- موجودی عینی و واقعی کوپ

45 -ورود و ویرایش چند قیمت فروش متفاوت برای کوپ

46-کاردکس کوپ ، کاردکس اشخاص ، کاردکس راننده و کاردکس امانتی در بازه زمانی دلخواه

رستوران  

امکانات :

         1- ارتباط غذاها با صفحه کلید

2- امکان ثابت بودن بعضی غذا ها در فاکتور و فقط تعیین تعداد آنها

3- چاپ همزمان فاکتور بر روی 3 پرینتر با طراحی های مختلف ( فاکتور مشتری ، آشپزخانه و . . .)

4- کسر پول خورد به صورت اتوماتیک

5- نمایش منوی غذا

6- ثبت شماره میز و اشتراک

7- محاسبه هزینه سرویس و پیک

8- تعیین صندوق ها مختلف برای هر کاربر

9- ریست کردن شماره فاکتور  برای هر روز و نگهداری فاکتور های روز قبل

10- وجود 4 نوع فاکتور فروش (تصویری، لمسی، فوری، کدینگ) برای استفاده با هرنوع سلیقه و درخواست.

11- امکان سفارش گیری بسیار آسان وسریع به پنج طریق: ماوس- کیبورد- لمسی- پاکت پیسی وتبلت

12- امکان پرینت فاکتور مشتری یابی بر روی پرینتر همراه(کمری)

13- امکان درج توضیحات غذای اختصاصی براساس هر منو و هر کاربر روبروی غذای مربوطه و در پائین فاکتور برای آشپزخانه

14- امکان تفکیک مالی فاکتور بر اساس نقدی - نسیه - پوزها - بن – کارت خرید وجایزه بصورت ساده و سریع

15- امکان ثبت موقت فاکتور (پیشنویس) برای سرعت بخشیدن در سفارشگیری از مشتری و جلوگیری از تلف شدن وقت صندوقدار

16- امکان درج توضیح مواد تشکیل دهنده هر غذا برای اطلاع رسانی به مشتری، عکس غذا، قیمت اختصاصی                                         

17- امکان تفکیک هر غذا بر اساس : نوع، سرویس، مجموعه، کاربر و ارسال آن به پرینتر مربوطه بدون محدودیت پرینتر (قابلیت انحصاری در ایران ) مربوط به مجموعه های بزرگ غذائی

18- امکان مرور کردن فاکتورها و ویرایش هر فاکتور با محدودیتهای تعیین شده برای هر کاربر

19- امکان محاسبه پول خرد و حذف آن از مبلغ خالص فاکتور

20- سیستم فرموله سازی غذا برای بدست آوردن قیمت تمام شده غذا و سود هر فاکتور و امکان اتصال به انبار مرکزی آشپزخانه

21- سیستم انبارداری پیشرفته با قابلیت تعریف چندین انبار و امکان صدور حواله خروج و ورود کالا و امکان انبارگردانی و گزارش گیری از کارتکس هر انبار و با قابلیت اتصال به سیستم فرموله سازی فروش و کنترل موجودی وآمار مواد خام اولیه و مواد تولید شده با هشدار سقف سفارش

22- درصورت مشکل در نصب و راه اندازی و آموزش و رفع اشکال با کارشناس تحلیل و آموزش و یا با کارشناس فروش و مشاوره شرکت تماس حاصل فرمایید.

     

23-عدم نیاز به آشنایی شما در کار با کامپیوتر و یا تبلت

24-سهولت استفاده و سرعت بسیار بالا در فروش ویژه رستوران

25-امکان استفاده از صفحه کلید کاملا فارسی

26-انجام کلیه امور اشتراک ها و مدیریت مشترکین

27-امکان تعریف میز برای رستوران ها و کافی شاپ ها و سفره خانه های سنتی

28-امکان تعریف صندوق فروش برای کاربران به تعداد نامحدود

29-امکان فروش توسط چند صندوق فروش به صورت همزمان

30-امکان تعریف حساب برای اشخاص و کارمندان مجموعه شما

31-امکان ثبت برای سفارش مشتریان

32-امکان چاپ فاکتور در مکان های مختلف رستوران (کانتر،آشپزخانه و...)

33-امکان چاپ فاکتور فروش با آرم و لوگوی رستوران شما

34-امکان درج نام،آدرس و تلفن مشترک در فاکتور فروش

35-امکان تعریف کاربران به تعداد نامحدود و تعیین سطح دسترسی برای هر کاربر

36-گزارشات متنوع انبار ،صندوق، مدیریتی ،ویرایشات و حذفیات

37-گزارشات متنوع فروش (روزانه ،دوره ای ، خرید مشتریان و...)

38-گزارشات حساب اشخاص (بدهکاران،بستانکاران، پیگیری مطالبات و...)

39-گزارشات انبار (موجودی مواد مصرفی ،کالاهای انبار و...)

40-گزارشات هزینه ها ،سود و زیان ،حساب اشخاص و گزارشات متنوع دیگر

41-گزارشات مربوط به عملکرد پیک ها به صورت جداگانه (اطلاعات بازاریابی )

42-گزارش گیری بر اساس غذاها به صورت جداگانه

43-قابلیت اتصال به کارت خوان بانکی

44-امکان دسترسی سریع به فاکتور های صادر شده از قبل به همراه شماره فاکتور

45-امکان تعریف پرسنل به تعداد نامحدود

46-امکان انجام انواع عملیات در قسمت انبار رستوران

47-امکان تعریف ساعت کار در قسمت حقوق و دستمزد

48-امکان ثبت توضیحات در فاکتور فروش

49-امکان در نظر گرفتن تخفیف

50-چامکان استفاده از چاپگر های متنوع –انواع فیش پرینتر

51-امکان بایگانی فایل های پشتیبان در دو درایو

52-امکان تعریف هزینه ها در نرم افزار

53-امکان ثبت تاریخ و زمان سفارش در نرم افزار رستوران

54-امکان تعریف آنالیز تولیدی غذاها

55-امکان استفاده از سفارش گیر سیار در نسخه اندرود

56-امکان چاپ لیست کمبود کالا ها برای مامور خرید (نقطه سفارش)

57-امکان ثبت فاکتور خرید

58-امکان خروجی فایل صورت معامله ماده 169 برای اداره دارایی

59-امکان تسویه حساب با پیک ها به صورت جداگانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

املاک 

امکانات:
1- امکان ثبت کلیه مشخصات ملک از جمله: متراژ، نوع سند(ملکی ،تجاری، استیجاری )نوع ملک ،مساحت،زیربنا و...

2- فیلتر کردن بر اساس خرید، اجاره، ویلا، رهن و فروش ...


3- قابلیت جستجوی املاک براساس شرایط مورد تقاضا و نوع کاربری و ....


4- شرایط جستجو بر اساس نام متقاضی و نوع تقاضا و زمان و منطقه و ...


5- امکان فروش و رهن و اجاره ملک با ثبت مشخصات مالک ومشخصات ملک و کارشناس فروش و ثبت مبلغ فروش یا پیش فروش و یا رهن و اجاره با در نظر گرفتن حق کمیسیون و عوارض ومالیات و ثبت روشهای پرداخت (نقدی، اعتباری،پیشرفته)و...


6- امکان ثبت اطلاعات عمومی قرارداد براساس نوع،تاریخ،مبلغ قرارداد ،کمیسیون ،سریال،کد رهگیری و امکان جستجوی مشخصات تعهدات طرف اول و دوم قرارداد و امکان جستجوی شرح قرارداد و ثبت مشخصات شاهد و خلاصه قرارداد و...

7- امکان تسویه حساب با اشخاص براساس نوع عملیات دریافت و پرداخت و ثبت تاریخ و مبلغ تسویه


8- امکان جستجوی تسویه حساب با اشخاص بر اساس نوع عملیات دریافت و پرداخت و نام شخص و مبلغ و تاریخ و...

شیشه بری

امکانات:

     
    1-محاسبه مساحت به صورت اتوماتیک در فاکتور ها (قطر ، طول ، عرض ، تعداد )

   2-نمایش   قطر ، طول ، عرض ، تعداد در کاردکس کالا
   3- نمایش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در چاپ فاکتور فروش

                          

 

4- امکان تعریف انبارهای نامحدود و سیستم انتقال کالا از انبار به انبار دیگر

5-امکان تعریف شرکتها، فروشگاه های متعدد

6- طبقه بندی حسابها تا چهار سطح (گروه، کل، معین، تفضیلی)

7- امکان تعریف 5 سطح قیمت فروش کالا و نسبت دادن به مشتریان خاص و تعیین 5 سطح در صد تخفیف برای مشتری

8- امکان ثبت پیش فاکتور خرید و فروش و تبدیل آنها به فاکتور دائمی

9-امکان ثبت سند کسر و اضافه بار، صدور فرم انبارگردانی و ثبت موجودی شمارش شده و صدور خودکار رسیدها و حواله های اصلاحی انبار گردانی

10-انتقال حساب ها از سال مالی به سال مالی جدید

11- امکان تعریف صندوق های متعدد

12-تولید ( قیمت تمام شده ) چند کالا به یک کالا، تبدیل یک کالا به چند کالا، تبدیل یک کالا به یک کالا، تولید کالاهای سریال دار

13- امکان تعریف کالاهای سریال دار، ورود و خروج کالاهای سریال دار و گزارش گیری از آنها

14- امکان تعریف ویزیتور و تکنسین و استفاده از آن در فاکتور فروش بصورت در صدی و مبلغی از خدمات و کالاها

15- امکان تعریف کاربران با سطح دسترسی های مختلف توسط مدیر

16-امکان ثبت عکس یا نمونه امضاء مشتریان و کالاها

17- امکان تعریف کالاها در سه زیر گروه، امکان ثبت حواله کالای امانی و گزارش گیری از آن

18- امکان ثبت اسناد و چکهای در یافتی و پرداختی امانی، امکان ثبت اقساط پرداختی و دریافتی و...

19- چاپ چک بانکهای مختلف، چاپ پشت نویسی چک، چاپ حواله های انتقالی بانکی

20- امکان ارسال گزارشات به Excel

21- طراحی فاکتور فروش به صورت دلخواه

22- چاپ بارکد، امکان اتصال به دستگاه بارکدخوان، امکان اتصال به ترازوی دیجیتال

23- دفتر تلفن و شمارگیری خودکار توسط نرم افزار

24- امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت اتومات و دستی، بازیابی نسخه پشتیبان در نرم افزار

25- انواع گزارش نموداری متنوع

26- دفتر  یادآوری چکها، اقساط، پیگیری روزانه، تاریخ تولد مشتریان

27- رأس گیری چک های دریافتی و پرداختی، خرید و فروش، محاسبه اقساط

28-سود یک کالای خاص، سود فروش از یک شخص خاص

29-گزارش لحظه ای موجودی انبار ریالی و تعدادی کارتکس تعدادی و ریالی

30-گزارش کارکرد کاربران، گزارش سابقه ثبت کلیه عملیات توسط کاربران

31-محاسبه موجودی آینده بانکها  و موجودی میانگین ماهانه بانکها

32-امکان گزارشگیری از کالاهای موجودی منفی، کالاهای زیر نقطه سفارش، کالاهای بدون گردش

33- گزارش شماره سریال های مانده در انبار، جستجوی سریال و نمایش سابقه آن

34-ترازنامه، سود وزیان، محاسبه و نمایش سود در فاکتور فروش، نمایش سابقه فروش یک کالا به یک شخص در فاکتور

35- امکان فروش نقدی و اعتباری (صدور کارت اعتباری بارکد دار به مشتریان دایمی(

کاشی و سرامیک

امکانات:

1-امکان صدور رسید و حواله انبار  و گزارشات موجودی انبار

2-ورود اطلاعات سریال تولید در رسید و حواله

3-گزارشگیری از وضعیت سریال های کالا

4-گزارشات متنوع فروش به صورت تفکیکی و تجمیعی براساس خریدار، شهر، کالا، بازاریاب و غیره

5-تخصیص طرح و رنگ به مدل‌های مختلف کاشی
6-تخصیص سایزهای مختلف به کاشی و سرامیک
7-مشخص نمودن متر مربع در کارتن
8-گزارش گیری دقیق از کالا‌های موجود براساس طرح و رنگ
9-گزارش گیری از سایز‌های مختلف محصول در انبار

      10-محاسبه مساحت به صورت اتوماتیک در فاکتور ها ،قطر ، طول ، عرض ، تعداد  

     11 -نمایش   قطر ، طول ، عرض ، تعداد در کاردکس کالا
     12-نمایش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در چاپ فاکتور فروش

     13-امکان ثبت مشخصات کالاها و  صدور فاکتور فروش با سه نرخ

     14-امکان ثبت و گزارش گیری عملیات صندوق، بانک، اشخاص، اسناد دریافتنی، اسناد پرداختنی

     15-امکان ارائه انواع گزارشات مالی نظیر صورتحساب سود و زیان ، ترازنامه و ...  دارای قابلیت سازگاری با انواع پرینتر - امکان ارسال پیام کوتاه

     16-با توجه به تنوع فروش در فرایندهای بازرگانی صنعت کاشی و سرامیک و تعدد کالاها با مشخصات مختلف پیشنهاد می شود برای سهولت در صدور فاکتور فروش از امکان تعریف دسته کالا استفاده شود ، بخصوص در تعریف ست های فروش منزل و ست های چینی بهداشتی و اکسسری

      17-امکان تعریف نامحدود و گروه بندی انبارها، مراکز خرید، مراکز فروش، مراکز تولید و مراکز خزانه داری و اختصاص کاربران با سطح دسترسی مختلف

18-امکان تعریف و تبدیل واحد های کارتنی به واحد فرعی به ازای کاشی های مختلف با ابعاد متفاوت و بالعکس و نیز

19-تعریف مشخصات کامل حمل (مشخصات راننده، کرایه و ...) و نیز تهیه گزارش تفکیکی با توجه به حساسیت های خاص حمل در صنعت کاشی و سرامیک

       20 -امکان اختصاص  چندین سرفصل حسابداری، با مراکز هزینه مختلف همچون شعب، برندهای کالا، پروژه ها و امکان تهیه گزارش میزان سود و زیان ناخالص و خالص

21-امکان کنترل اعتبار و بدهی مشتریان و همکاران تجاری به هنگام  سفارش و تهیه فاکتور با توجه به مراودات مالی و بازرگانی خاص صنعت کاشی و سرامیک

22-امکان کنترل فرآیندهای سفارشات مشتریان و مدیریت بر موجودی و کنترل موجودی انبار

23-امکان تهیه دیسکت ارزش افزوده خرید و فروش (عادی و امتناع) به صورت اتوماتیک و مطابق با قوانین وزارت امور اقتصاد و دارائی

24-امکان ایجاد شرکتهای مختلف(چند شرکتی که با امکان ثبت اطلاعات و تهیه گزارشات مجزا و نیز تهیه گزارشات تجمیعی از تمامی این شرکتها

25-انجام عملیات ورود و خروج به تفکیک عملکردهای متفاوت و قابل تعریف خرید، فروش، امانی، تولید

اندروید پارسیان

مدیر (Manager):

دفتر تلفن – لیست کالا – مانده حساب مشتریان – ما نده بانکها مشاهده لیست کالا به همراه مشخصات (موجودی – قیمت خریدو فروش – تصویر)و به روزرسانی آنلاین موجودی و کارت حساب مشتریان وبانکها و دفترتلفن – مشاهده کارت حساب مشتریان – لیست بدهکاران و بستانکاران – گزارش فرو ش روزا نه – گزارش چکهای چندروزآینده – گزارش بانکها – امکان ایجاد مشتری جدید و ثبت سند دریافت نقدی و کارت خوان – در صورت نیاز به نسخه اضافه مبلغ75,۰۰۰ تومان اضافه می گردد . 

قیمت:۱۵۰,۰۰۰تومان

 

نسخه ویزیتور (Salesman) :

امکان مشاهده لیست کالا همراه با مشخصات کامل کالا (تصو یرٰٰٰ،مو جودی و قیمتهای کالا با امکان بروزرسانی آنلاین ) امکان ثبت سفارش مشتری و ارسال آنلاین سفارش مشتری به چهار روش (کاتالوگ، کلاسیک، کاشی و سریع) –امکان فیلتر کردن کالا ها ی با مو جودی و بدون مو جودی با قابلیت محدود کردن انبار و قیمت کالا – امکا ن محدو د کردن بازاریاب در مشاهده ی گروه کالا و کالا -امکان تعریف دسترسی هاو محدودیت های بازاریاب دراستفاده از نرم افزار آندروید –ثبت تخفیف برای هر کالابه صورت جداگانه – ثبت سفارش براساس واحدفرعی – نمایش سقف اعتبارخرید مشتری – ثبت توضیحات مخصوص هر فاکتور ٰ هنگام ثبت سفارش مشتری – گزارش کارت حساب مشتریان هر بازاریاب – نمایش دفترتلفن هر بازاریاب بصورت جداگانه – امکان تغییر و اصلاح فاکتورهای ارسالی بازاریاب در پنل مدیریتی توسط مدیر یا سوپر وایزر فروش – امکان ارتباط آنلاین کلیه بازاریا بها با مدیر ( چت گرو هی ) – مشاهده لیست فاکتورهای صادره – امکان ثبت سفارش در صورت عدم دسترسی به اینترنت – امکان تعریف بازاریاب پخش گرم و مو یرگی با تفکیک انبار، صندوق و کارت خوان مربوط به هربازاریاب –امکا ن ثبت مبلغ دریافتی وجه نقد ، کارت خوان و چک برای هر فا کتور –امکان مشاهده کاردکس فروش کالا برای هر بازاریاب- امکان مشاهده مبلغ فروش و پورسانت در طی بازه زمانی انتخابی برای هر بازاریاب – امکان مشاهده و کنترل بازاریا ب ها توسط مدیر بر روی نقشه ( GPS ) – امکان مشاهده ی مسیر طی شده ی بازاریاب در هر روز- مشاهده ی مکان ثبت و مکان ارسال هر فاکتور – امکان ثبت فاکتور خرید ، انتقال و برگشت از فروش توسط بازاریا بها – امکان مشخص کردن و مشاهده مشتریان بر روی نقشه و دسترسی بازاریابها به آنها برای انتخاب مسیر بهتر -ثبت مشتری جدید توسط بازاریا ب ها – امکان چاپ فاکتور در محل مشتریان (توسط چاپگرهای حرارتی همراه ) – رابط کاربری بسیار آسان وطراحی متریال .

نسخه تک کاربر (قابل استفاده برای یک بازاریاب )

قیمت: 650.000 تومان

 

نسخه دو کاربر (قابل استفاده برای دو بازاریاب)

قیمت:1,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

نسخه طلایی (Golden ) :

کلیه امکانات نسخه بازاریاب + امکان تعریف بازاریاب پخش گرم و مو یرگی با تفکیک انبار، صندوق و کارت خوان مربوط به هربازاریاب –امکا ن ثبت مبلغ دریافتی وجه فا کتور – امکان مشاهده و کنترل بازاریا ب ها توسط مدیر بر روی نقشه( GPS) – امکان مشاهده ی مسیر طی شده ی بازاریاب در هر روز- مشاهده ی مکان ثبت و مکان ارسال هر فاکتور -امکان ثبت فاکتور برگشت از فروش توسط بازاریا بها – ثبت مشتری جدید توسط بازاریا بها – امکان چاپ فاکتور در محل مشتریان (توسط چاپگرهای حرارتی همراه ) – امکان استفاده ازنرم افزار توسط ۶ بازاریاب و نصب یک نسخه مدیر به صورت رایگان – در صورت نیاز به نسخه اضا فه به ازای هر بازاریا ب مبلغ ۲5۰,۰۰۰ تومان اضافه می گردد .

قیمت:۲,۰۰۰,۰۰۰تومان

آتلیه

امکانات:

1- صدرو قبض پرسنلی و هنری تعریف انواع خدمات و چاپ ها و تعریف قیمت اصلی و چاپ مجدد جهت تسریع در ورود اطلاعات

2- امکان تعیین زمان تحویل بر اساس نوع قبض به صورت اتوماتیک

3- ثبت تسویه حساب بصورت نقدی، چک، واریز به حساب و  یا POS بانکی

4- امکان ثبت توضیحات مربوط به طراحی هرعکس

5- تعیین زمان و کاربر در فرآیند های صورت گرفته بر روی هر قبض(سفارش، عکاسی، طراحی، چاپ، تحویل و . . .) و پیگیری امور محوله به افراد

6- آرشیو عکس های مربوط به هر قبض و قابلیت ردیابی تصاویر از طریق بارکد، نام،شماره قبض و یا سایر مشخصات مشتری

 

7- امکان صدور پیش فاکتور قرارداد مجالس و تبدیل پیش فاکتور به فاکتور مجالس

8- انبار مواد مصرفی: انواع کارتریج، انواع داروی ظهور و چاپ

9- حقوق پرسنل

10- صدور قبض به مشتری بابت خدمات ارائه شده و قابلیت ثبت بیعانه

11- امکان اضافه کردن نمونه ای از عکس های پرسنلی به قبض های صادر شده و بایگانی کردن آنها

12- امکان جستجوی سریع عکس های پرسنلی براساس نام شخص، شماره قبض، تاریخ و ...

13- تهیه گزارش ها و نمودار های مختلف از سود و زیان و ...

14- امکان چاپ فاکتور مجالس در قالب های مختلف

15- امکان انتخاب پرسنل (عکاس، فیلمبردار و …) و تعیین هزینه دستمزد آنها

 

16- ثبت تسویه حساب بصورت نقدی، چک، واریز به حساب و  یا POS بانک

17- تعیین زمان و کاربر در فرآیند های صورت گرفته بر روی هر قبض(سفارش، فیلمبرداری، میکس، تحویل و . . .)  و پیگیری امور محوله به افراد

18- ثبت کامل اطلاعات مشتریان و امکان دسته بندی مشتریان بر اساس نوع فعالیت جهت مدیریت بهتر بر ارتباط با مشتری

19- مشاهده گردش مالی و وضعیت حساب مشتریان

20- مشاهده سفارش ها و پیام ها و فرایند های صورت گرفته در ارتباط با مشتری

21- دسترسی سریع و آسان به فایل ها و تصاویر مربوط به هر قبض

نرم افزار گارسون

نرم افزار گارسون مناسب رستوران - فست فود - کافی شاپ ها میباشد .

 

از جمله امکانات این نرم افزار میتوان به سفارش گیری گارسون ها از مشتری و همچنین امکان ارسال چاپ برای پرینتر های صندوق - آشپزخانه و پرینتر همراه خود گارسون اشاره کرد . همچنین از امکانات این نرم افزار مشاهده میزهای مشغول و یا ازاد است

 

 

تصاویر نرم افزار اندروید گارسون :

 

 
     
 
     
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی